SUPPORTERSVERENIGING GREEN PRIDE

Ze zullen bij evenementen bijspringen en zullen helpen bij het organiseren en regelen.

Een aantal onderwerpen waar wij ons op richten:

• Sfeeracties tijdens wedstrijden van het eerste, bijvoorbeeld met derby’s, kampioenschap, nacompetitie en de laatste thuiswedstrijd van het seizoen
  • Aanwezig zijn bij kampioenswedstrijden van jeugdteams en een kleine attentie voor het team namens de Green Pride, en de aanwezige supporters voorzien van fan artikelen
  • Protos Weering
  • Het Green Pride zaalvoetbaltoernooi (voorheen Hans Molenveldtoernooi) zal vanaf 2014 door ons georganiseerd worden

Mochten er nog ideeën zijn die wij als Green Pride zijnde op kunnen pakken geef het gerust door aan één van de bestuursleden zodat wij naar de mogelijkheden kunnen kijken en het eventueel kunnen uitvoeren.

Bent u nog geen lid van de Green Pride maar wil u dat wel? Geef u dan op via één van de leden uit het bestuur of vraag om een opgave formulier bij één van hen en word lid van de supportersvereniging van Bergentheim.

Laurens de Jonge 0629807128
Leon Veneman 0611938627
Erben Bril
Bram ten Brinke
Jacco Veurink

ACTIVITEITENCOMMISSIE GREEN PRIDE

De Activiteitencommissie “Green Pride” is verantwoordelijk voor alle activiteiten die plaatsvinden naast het voetbal. Als vereniging willen we meer zijn dan alleen een sportvereniging waar gevoetbald wordt. We willen onze leden ook een stuk gezelligheid en saamhorigheid bieden.

Voorheen kende de vereniging verschillende commissies die elk verantwoordelijk waren voor hun eigen activiteit. Na enkele gesprekken met de verschillende commissies is besloten de verschillende commissies samen te voegen tot één centrale activiteitencommissie. Deze commissie zal alle nevenactiviteiten binnen de vereniging coördineren. De activiteiten zelf worden ondergebracht in clusters. Hierdoor hopen we de groep vrijwilligers die zich in wil zetten voor een bepaalde activiteit zo groot mogelijk te houden.

Onze naam hebben we te danken aan onze supportersvereniging “Green Pride”. Samen met hen willen we eenheid uitstralen en de goede samenwerking uit het verleden voortzetten.

Elk jaar doen we ons uiterste best om nieuwe initiatieven te ontplooien. Ideeën en nieuwe vrijwilligers die ons willen ondersteunen zijn dan ook meer dan welkom. Mail je ideeën naar ac@vvbergentheim.nl of bespreek je ideeën met de leden van de commissie.

Martin Bril - Bianca Bouwhuis - Sharon de Jonge - Kirsten Ophof - Herman aan het Rot - Koen ten Brinke - Luc Westenberg - Henrie Telman - Gerrit-Jan Snippe - Diane Snippe